Hudvård..

sitter nu och se på insider...gud vilka pukon det finns.... aja har varit med syster på hudvård party eller vad man ska säga, hur skönt som  helst att bara få pyssla om sig själv, det enda negativa är att det är såååå dyrt, jag funderar på om jag ska köpa en consiler kostar dock 179 kr... dyrt..men säkert bra... aja men nu så funderar jag stark på att gå och lägga mig, humöret är lite bättre idag än i går men kan säga att den inte är där den brukar vara, är inte den dära glada personen som är positiv men men ska bli ändring på det lovar...





Nattinatti Sweet!

Kommentarer
Postat av: Hanna Banana, såkallad i Indien ; )

Jag ska nog få liv i dig jäntan : D

2008-11-20 @ 17:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0