Tjing..

nyss vaknat, sov länge idag, riktigt skönt måste jag säga. Hade skit kul igår, var ute till 4 ungefär, så är ju inte så konstigt om jag är lite trött nu, heh. Jag o Martina var först hos mig o gjorde oss i ordning, sedan så spelade vi lite biljard o så,  sedan kom Brixter efter en stund. Sedan så åkte vi på maskerad fest, fast vi var inte utklädda, haha. Var tänkt att vi skulle åka på en annan fest som var utan maskerad, så då tänkte vi att de är lika bra att skita i det. Fast blev inte så, haha. Men vi hade kul ändå!!

lite bilder sedan igår :)

           





Puss påer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Några snygga killar på festen???



Kram Big S

2008-11-01 @ 21:43:48
Postat av: Anonym

joh det fanns ju de;)



2008-11-03 @ 23:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0