Eskimo time...

kom hem nyss, har skjutsat mamma till jobbet så har jag varit hos Micken så har vi gått igenom filosofin för morgondagen, de är nämligen så att vi ska göra en debatt om djurförsök, vi ska argumentera mot djurförsök medans två andra ska argumentera för, känner att verkligen kommer bli en het diskussion, haha, eller så slutar det med att vi sitter där knäppt tysta, det visar väl sig imorgon..förutom det så har jag bara varit på skolan idag sedan till syster en stund. Nu så tänkte jag plugga, känns som jag inte gör något annat än att plugga, haha, men men det gör ju bra i mina betyg som jag kommer få på slutet hoppas jag.. hehe.

O nu så är kylan här så man få klä sig varmt, ohh tycker inte om när det ska vara så kallt, men men det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder..haha

Själv så kommer jag nog att gå som en eskimo hela vintern för att inte frysa.. haha





Vad tycker ni? Snyggggt!! ;)

Puss love!

Kommentarer
Postat av: Angen

haha, det blev inte en så het diskussion.. ;)

2008-11-18 @ 19:03:22
URL: http://angelicaaskerbo.blogg.se/
Postat av: jag..

heh näh håller med, men måste säga att ni var riktigt duktiga;)ni körde över oss totalt...

2008-11-18 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0