Tjohh!

det var ett tag sedan nu jag skrev här.... har haft sina förklaringar.. nämligen så att dom har ju förstår grävt sönder våran kabel till telefon och internet :s snacka om att det har varit dödens för mig, att vara utan telefon kan funka men Internet.. usch.. har åkt till syster för att kolla mailen o så...haha aja, hoppas det fixar sig. Nu så städar jag lite, går igenom lite kläder.. behövs kan jag säga.. sedan så blir det till att plugga.

imorgon så kanske det blir en sväng till Ikea på de tre timmars hål jag har...tänkte kolla på kläder till helgen, ska ut på fredag sedan så på lördag ska jag på systers o hennes kompis fest, ska bli så kul, är verkligen peppad!!


 Corsellis Silk Puffball Cocktail Dress

Nice dresses! ;D
 
A bit of hope when you look into my eyes!           


             puss lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0