Vatten...

haft en okej dag, humöret har varit upp o ned, men men, snart så kommer den vara på top, efter helgen så ska den ligga på max, tro mig ;) hemma så stängde dom av vattnet förstås på dagen så vi blev utan ett bra tag, de var byggarbetarna som gjorde det, kommer ju ta ett år innan dom ha byggt färdigt allt med järnvägen o de, o dom ända som kommer att finnas kvar är vi, de är typ bara vårat hur kvar, resten har dom rivit... aja men nu var det vattnet jag skulle berätta om, när vi väl har fått tillbaka vattnet så var vi tvungen att spola för att göra rent i rören, kan säga kom ju inte genomskinligt vatten om man säger så.. haha.. o mammas kommentarer hela tiden.. cillan drick inte vattnet, o jag svarade henne flera gånger att jag inte skulle, hon sa det till mig minst fem gånger då hon stod och slog på och av kranen....så när hon kom till tvn å skulle kolla tror ni inte att hon säger det igen då.. cillan vad du än gör drick inte vattnet.. haha jag förstår.. undrar om hon tror att jag är trög fattat eller ngt.. till slut fick jag titta henne i ögonen och säga mamma jag förstår jag ska inte dricka vattnet....haha ganska komiskt blev det för båda börja att skratta.... men det bästa var när hon går och ska spola i kranen igen så säger hon:

det sluta riner hela trycket försvinner...

Åh jag började asgarva, värsta rappar mamman man har, hon började förstås också att skratta när hon insåg hur hon sa det.hon hade ju förstås dialekt samtidigt som hon sa det.....



nu så är jag med lina o ska sova, är i hennes farmors lägenhet...Natti Natti Lovers!

You're my sweetheart

Kommentarer
Postat av: Anonym

sov gott/moster e

2008-11-21 @ 08:52:38
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanske SJ försöker driva er ut ur huset, o är efter eran mar????bäst att ni ha koll....höhöhö/moster

2008-11-22 @ 20:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0