trööött..

kan säga idag har det bara varit en piss dag... usch är bara allmänt trött på skolan och är så irriterad o arg. inte nog med de så äre en som gör dagen ännu pissigare med sina kommentar osv...känner att jag bara skulle vilja resa bort och inte komma tillbaka på ett bra tag..o det kalla vädret gör det inte så heller mycket bättre...vill bara grina...åh så less jag är...jag är inte den person som brukar vara less o sur men idag är det verkligen en sådan dag usch vad less jag blir på mig själv!!!
Ska gå o lägga mig nu så kanske mitt humör ändra sig, är alldeles röd sprängd i ögonen av trötthet, nyss när jag var hos syster så frågade yngsta sonen om jag var ledsen o hade grinat, heh sötgrabben, han såg att moster sin inte var sig själv.





Hejsvejs!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ryck upp dig lillsyrran, vem säger taskiga saker. Ska storasyster komma ;-))))))



Kram

2008-11-19 @ 00:11:45
Postat av: Anonym

STOR MOSTER....KAN KOMMA OSÅ/moster e

2008-11-19 @ 14:56:08
URL: http://dagboken1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0