tjingtjong

det var ett tag sedan nu jag skrev här, puhu, fy på mig själv! har hänt ganska mycket, har inte haft tid o skriva något i bloggen, men nu när jag har det så kan jag ju berätta vad jag har gjort i helgen.

Fredags så började det med att jag var på skolan sedan hem o sov en liten stund så hade jag lovat att skjutsa kusinen till fränsta till pojkvännen som bor i bushen långt in i skogen, heh, Det tog ju sin tid, så när jag var hemma vid 6 så skulle jag göra mig i ordning till 7 ungefär för då gick jag ut med några på bite line sedan bio. Maten var hur god som helst hua, mums.. Bion vi såg var Saw 5, den var bra men mycket otäck, usch, och aj säger jag bara, haha.

 


Efter att ha tittat på bion så var det några som ville ta sig en öl så vi gick till nån pub och satt oss där en stund sedan så bestämde vi oss för att forsätta kvällen med att gå till bk så det slutade med att vi var där till 3 ungefär, jag var förstås nykter haha,förförsta gången på krogen, det kändes bra ändå jag hade hur kul som helst. Efter så blev det max för en del så sedan hem, var hemma vid halv 4  så var det bara att sova för skulle upp 7 igen på lördagen för att först hämta mamma sedan så skjutsa syster med familj till tågstationen för att dem skulle till Stockholm över dagen för att syster fyllde 30 i lördags,fast hon ser ut som typ 15 ibland, hehe;)

På lördagen hade jag sovit typ3 timmar, men funkar för mig bara jag har något att göra hela tiden så, på dagen så lånade jag systers bil eftersom hon var i Stockholm och hämtade min andra syster och vi drog oss till Ikea för att handla lite presenter till både stora syster och pappa till farsdag. Det tog ju sin tid sedan så åkte vi till moster och kusin en stund och tog oss en glass, hehe. Efter det var det bara hem äta lite sova en stund, o då menar jag kanske en kvart, sedan så upp igen slänga mig i duschen fixa mig klä mig så skjutsa hem syster så träffa kusinen en snabbis igen o sedan så var jag med martina vi var ute och åkte lite tills jag skulle hämta syster o familj som varit i Stockholm vid tio på kvällen, åkte med deras bil till stationen så fick dom ta bilen hem själv för jag skulle vara med martina mer, så vi åkte och såg lite tv o så åt lite snacks, sedan blev det lite bil åkning så hem, när jag kom hem så hade jag varit upp ungefär 18 timmar så jag kan säga att jag var hel slut, sov så fort jag la mig ner på kudden, helt ut pumpad...

Så idag så vaknade jag vid 12 inte likt mig, hehe, men det var riktigt skönt, behövde jag kan jag säga, har lite ont i huvudet, men lär väl försvinna så småningom.. idag så äre det städning, middag o pluggning som gäller, fullt upp hela dagen, som det brukar vara.. hehe, jag hatar ju att vara i stillhet och det märks kanske...

aja men nu har jag skrivit så mycket att jag nästan har kramp i fingrarna bäst att jag inte forsätter eftersom att jag kommer behöva dom till ikväll dem timmarna jag kommer att sitta och arbeta som en dåre.. haha!



Puss på er lovers! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

De där med 15 suger jag åt mig på engång!!!



Kram Big S

2008-11-10 @ 08:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0