kallt...

kom hem nyss för en stund sedan, var hos Micken och gjorde lite matte, skönt att vara färdig med den. Gick hem fy vad kallt måste jag säga, hade inte så bra kläder på mig heller...så när jag väl har kommit in så ska jag sätta mig i soffan, men vad gör jag... jo jag går in i bordskanten med benet å får så ont att jag ramlar över fåtöljen baklänges, tur att jag har sånna reflexer att jag tar tag i kanten och får tillbaka balansen....blev förstås stor bula och blå märke på låret, huva att jag ska vara så klantig, men men det är ju jag liksom.. Har haft en väldigt lung helg måste jag säga...Hur skönt som helst, behövde jag verkligen, igår så var ja med Hanna, hon har ju kommit hem nu från Indien så hon hade ju en del spännande saker att säga, jag vill också åka!!! Så har väl mamma o pappa förstås beställt resa nu igen till grekland i maj nån gång, dom ska vara där två veckor, lite avis blir man, jag hade tydligen inte svarat på när dom frågade mig om jag ville följa med så dom sket i mig, isjälva verket stog jag i köket så jag hörde inte...men men skit samma, kommer vara så skönt att vara hemma utan dom....frihet säger jag bara!! haha nähdå, sitter o gör lite filosofi, jobbigt men måste göras, sedan så kollar jag lite på klänningar, åh hittar så mycket jag skulle vilja ha...hm.. aja men funderar verkligen på att dra mig till sängen nu, den lockar verkligen!

I wont your body, I need your body!!


 Natti natti lovers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle ja vara DU så skulle ja ha följt med=)=)=)



Kram Big S

2008-11-17 @ 10:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0