Great day!

klev upp för en stund sedan o klädde på mig o så, idag så har mamma o pappa åkt på en båt resa, ska bli så skönt att få vara ensammen ett tag, fast dom blir bara borta tills imorgon kväll vilket är lite tråkigt, dom har kunnat varit borta en vecka, haha. Men jag ska njuta som bara den ändå... Men så idag har jag en del åtagande att göra, jag ska skjutsa syster o pojkarna till hockey, så ska jag titta en stund på C eftersom han spelar idag, lillgrabben, huva vad duktig han är alltså fast han bara är 5-år. Han kommer ju bli ett riktigt proffs om han kommer att forsätta som han gör ;  ). Sedan så blir det till att plugga som bara den, har knappt gjort något på lovet ju, så nu sitter jag är sista dagen med allt som vanligt... hmm att jag aldrig kan lära mig!! Ikväll så tänkte jag hitta på något, får se vad det kommer att bli.. hm :)

Vybild på Cinderellafartyget


Puss Lovers!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanon att du kan skjutsa oss, va han ska bli glad att vi ska titta på honom!



Kram M

2008-11-02 @ 11:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0