birsta..

Nu så sitter jag o sjunger som en fågel och väntar på att Martina ska bli färdig, vi ska nämligen bege oss till birsta och shoppa loss  lite, jag ska se om jag hittar nå skor och någon klänning till nyår, måste ju börja titta nu så jag inte står dom sista dagarna och har panik över att jag inte har några kläder att ha på mig.
Igår så blev det verkligen en lugn kväll, jag var hemma och såg på tv och gjorde läxa, haha kan ni tänka er, jag gjorde läxa på en fredags kväll, inte alls likt mig, jag var sååå duktig =).. heh

Här är en klänning som jag skulle kunna tänka mig till nyår! :)

Klänning


Sååå snygg!!


puss lovers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klänningen va ju snygg, men vilka strutbröst hon fick i den... Hoppas dina ser bättre ut, haha

Kram Big S

2008-11-15 @ 12:03:16
Postat av: Ida

Åhh vilken fin klänning! :)

2008-11-20 @ 17:37:02
URL: http://icl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0