Julmys..

Nyss kommit hem från syster, var uppe ganska tidigt idag o åkte till birsta med syrran, försökte hitta något man kan ha på sig till juldagen men icke gick de, aja ska dit ikväll med, får se om man hittar något då.

Igår kväll hade jag det hur skojigt som helst, var först till birsta med Micken o Brickan, de var ju öppet till 22 så vi passade på att gå, men jag hittade inget då heller... men men fixar sig nog med kläder, tur att man har en snäll syster man kan vända sig till då det krisar sig;) Efter birsta så blev det pulkåkning, med tim jocke och Woulba, hur kul som helst, kallt o mörkt men riktigt kul, därefter åkte vi till brickan o tittade på film, sedan blev det en sväng till max så hem.

Nu så sitter jag o lyssnar på musik, men nu ska jag faktiskt ta o röra på mitt feta ass till rummet o städa lite o göra det lite julmys..heh



puss lovers♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

i morrom ä de SLUT på julmys, syns med resten av storsläkten/moster e

2008-12-23 @ 14:39:20
URL: http://dagboken1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur länge har du

julmys dååå????



Big S

2009-01-05 @ 18:52:41
Postat av: Anonym

MEN va ä ru?/mostere

2009-01-06 @ 16:14:52
URL: http://dagboken1,blogg.se
Postat av: Syrran J

Hallå? Vart tog du vägen? Nu måste du ta o uppdatera lite, så vi som är hemma på dagarna har nåt att läsa ;) Julmyset är ju över för länge sen o dessutom har du ju inte skrivit nåt om Nyårsmyset än...

2009-01-08 @ 11:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0