Shopsugen..

nyss kommit hem, har skjutsat mamma på jobbet och så hem med syster o pojken hennes, sötnöten! Sitter nu och tittar på efterlyst, otäckt hur det är, usch! Ska bra ta det lungt o se på tv, har fått låna storasysters mans bil också, är glad som bara den, imorgon så slipper jag kliva upp tidigt, dessutom kan jag åka hem på hålet imorgon som är tre och en halv timma lång, skönt skönt skönt!
Måste börja titta på kläder till nyår och julafton, jag har ingenaning om vad jag ska ha på mig, hm, vill ju ha något fint....Så vill jag köpa nya smycken och kanske ska jag skicka efter linser med, men har ingen aning om vad jag ska ta för färg.




Här är dom två färgerna jag ska välja mellan... hm....tycks?!



Rare Bow Bandeau Puffball DressASOS Pintuck Front Pencil Dress
TFNC Silk Rosette Halter DressASOS Contrast One Shoulder Pencil Dress

Gillar dessa klänningar... skulle inte sitta helt fel att ha dom i garderoben!:)

658103596571003065820010_m_kedja
O dom här smycken skulle vara prima att ha till outfiten ....


Dessa skor skulle göra att jag har en hel outfit o att jag skulle vara redo för party hela natten lång utan att något hinder..


Hittills har jag skorna, så det återstår bara att handla resten som kläderna smyckena o linserna.. heh... ska ju till Ikea med Marty efter skolan på fredag så kanske köper jag något som jag är ute efter eller så kommer det sluta med att jag blir super snål och inte köper något alls, aja hur som helst, får berätta då hur det blir. Men men, nu har ni ju fått reda på min otroligt bra smak när det gäller utseendet, eller hur?!;) hahaha

Nu så ska jag ta min skönhetsömn!
Nattinatti! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tycker ju den svarta klänningen o de blå linserna eller de bruna eller ja vet inte, men den svarta klänningen iallafall=)

Kör försiktigt med min mans bil, haha



Kram Big S

2008-12-18 @ 06:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0