Mån..

Idag så fick jag linserna, tjoho, blev jätte glad när dom kommit, de värsta va ju att de blev ju typ ingen skillnad från mina ögon...men men de funkar, liten skillnad äre ju. Igår så hade jag fullt upp, dagen började med att jag o syster åkte till Arken o köpte en guldfisk till K eftersom att han fyller år idag o ville jätte gärna ha en. Han blev superduper glad över den å döpte den till Nemo, gulligt! Sedan så åkte med pappa till tågstationen för att han ska vara borta två dagar på nån kurs, skönt att ha bilen, sedan skjutsa jag  hem syster o pojkarna. Så blev det hem o fixa sig för bio, var med Jocke, Brickan, Jessica o Tim. Vi såg Yesman, ganska bra faktiskt, men måste säga vilket jävla väder de var igår, huva, gick ju knappt att köra, hur mycket snö som helst!

Så idag har jag också fullt upp, jag tar verkligen vara på tiden, haha, jag ska snart skjutsa mamma till jobbet sedan hem o städa lite, så hämta mamma igen så ska vi åka till syster på middag därefter hem o plugga lite.

Nu så ska jag gå och passa denna söta lilla pojk!



A bit of hope when you look into my eyes!  

puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mosters sötis!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kram Big S

2008-12-23 @ 08:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0