Lov..

Nu så har jag äntligen lov! Gud så härligt! Ska verkligen ta vara på varenda liten minut!
Igår så hade jag verkligen fullt upp, städade lite sedan så kom släkten o vi julpysslade lite o fikade. Hur mysigt som helst.
Här är några mästerverk som skapades igår!


Jag o Lina gjorde nog dom "Snyggaste" ...



eller så inte...haha slet som ett djur med den där! haha, inte riktigt haj på det men visst syns det vad det ska föreställa?
De är jag som har gjort den till höger o lina har gjorde tomten till vänster! haha!

Efter pysslet skjutsade jag hem syster o pojken hennes sedan så hämtade jag upp Martina o Lina. Så  drog vi till stan o gled runt i bilen o busade lite.

Så idag har jag också haft det fult upp,  klev upp o började plocka lite på rummet sedan så blev det så att skulle skjutsa mamma till syran o pappa till klippningen sedan hämta upp Hanna. Vi handlade lite å hyrde film till ikväll. Vi ska ha mys o äta middag o göra stan osäker....heh.. men nu ska jag ska jag skynda mig o städa lite o hoppa in i duschen sedan åka till Hanna



Ha en mysig kväll!
puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0