Hemma en stund..

Japps då sitter man här vid datorn, börjar inte fören klockan två igen, ganska skönt. I Morse så försov jag mig till och med, mamma kommer in vid tio i åtta o frågar när jag börja, o jag studsar upp från sängen och slänger på mig kläderna o drar till skolan, det var ju tur att jag bara hade bild plus att jag hade tillgång till bil:) När jag väl är på bilden och ska framkalla min rulle som jag har fotograferart på sötpruppen så slutar det med att det inte fungera att framkalla utan det blev inga bilder på remsan, det vara bara blankt, usch vad less jag blir! Det är bara att ta nya tag och fotografera om allt!
Sista lektionen är idag innan lovet, hur skönt som helst ska de bli, imorgon äre bara julshow sedan blir det Ikea Marty.

Nu så har jag faktiskt beställt linser hoppas dom hinner komma innan julafton, fast det lär dom nog inte göra, men men bara jag har dom till Nyår så är jag nöjd!

Det blev dom här linserna!


Har ju haft bruna förut så tänkte att jag måste testa med nya, tror faktiskt dom har blir hur bra som helst, de är bara att vänta o se;)

Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0