back on track..

nu så skriver jag här igen, var ett tag sedan nu, har inte orkat skrivit något bara men nu så ska jag skärpa mig. Har nyss vaknat från att ha sovit några timmar, mår inte så bra, börjar nog blir riktigt sjuk, har ont i huvudet o i halsen o är trött som bara den fast jag sovit, men men blir nog bättre, få se om det blir någon skola imorgon.

Helgen som har varit blev lung, körde ganska mycket, skjutsade hit o dit, men men jag gillar ju å köra bil så spelar inte sån stor roll, fast blev lite less, då jag var tvungen att gå upp från sängen precis då jag lagt mig o skulle hämta mamma o pappa så när jag kommer fram så ska dom inte åka, då åkte jag  hem igen så när jag lagt mig för andra gången så ringer dom igen, tog kanske 45 min efter första, då vare bara att klä på sig igen o sätta sig i bilen o köra... tur säger jag bara att jag gillar att köra bil annars hade jag inte hämtat dom, heh.

Har mycket i plugget nu också, men det är bara för mig att ta tag i sakerna o göra det. Så kanske jag kommer bli nöjda med mina betyg!

Som det ser ut nu så blir det utgång till helgen, men vem vet kanske blir det så att jag är dödssjuk o ligger i sängen eller har tappat lusten helt och stannar hemma ist, aja det får vi se!

Nu så ska jag sova huvudet värker som en tickande bomb!



Nattinatti lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0