Åhåå!

Tjoh på er! sitter nu här vid datorn och lyssnar på musik för fulla muggar, tänkte göra teorin nu på internet, så att man blir fädrig nån gång, så att man kan ta bilen själv ut och åka en sväng. Skönt de kommer att bli, att inte behöva vara beroende av andra. Jag är ju nu på slut kampen, halkbanan snart om nån vecka sedan efter det så äre nån gång till körning så hoppas jag på att jag har körkortet inom en snar framtid. Förutom det har jag varit hos syster nu på morgonen en sväng sedan ringde Martina o fråga om jag ville hänga med på birsta o de tackar man ju inte nej till. Hon hämtade mig hos syster sedan blev de en sväng dit sedan så hem.
Ikväll äre sista dagen man kan göra ngt roligt innan skolan börjar så själv klart ska jag vara med Martina. Vi vet inte alls riktigt vad vi ska göra med något skojs blir det så klart!;D



Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha "skojs" för mig å!



Big S

2008-08-23 @ 16:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0