Tjoho!

Bra med er hoppas jag, själv är det kung! Förutom att mamma o pappa kommer hem inatt från grekland, jobbigt, nu kommer man inte få vara ifred på ett bra tag. Ska åka med syster o hämta dom vid 4 inatt eftersom att flyget är försenat. Så idag har jag varit med Martina på stan blev lite goo fika med. Efter stan blev de birsta med syskonen o Sweet A. Efter att ha röjt upp lite hem så hämtade Martina mig så åkte vi till henne o jag färgade håret på na. Blev nog bra tror jag, har inte hört hon sagt ngt dåligt änn, haha;D så nu väntar jag på att hon ska bli färdig sedan blir det nog en tur i hennes snabba car. Få se kanske om Berg också följer med, har väntat på henne typ en halv timme nu, hon lär ju inte följa med. Men nu ska vi dra!

Pöss påer!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snacka om att du har samma gasfot som mig=)



Kram Big S

2008-08-23 @ 00:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0