Höh..

Var på ikea för en stund sedan med Martina och handlade faktiskt lite grejor, bra grejor. Jag handlade en jacka ett par skor och smycken. Fick äntligen jackan jag ville ha och det fanns bara en kvar som var i min storlek så jag blev så klart överlycklig. Sedan så fick jag skorna för ett bra pris, dom var på rea, sedan var det halva priset på det, så det var kanon bra. Smyckena som jag köpte blev det ett bra pris på efter som att de var ta 3 betala för två så då passade jag på att köpa halsband, örhänge och armband. Sedan så hade jag och Martina lite problem med bilen när vi skulle åka, men det gick bra efter att vi fick lite hjälp, jag kan säga att jag fick ett gott skratt.

Här är jackan som jag köpte!
Tjing på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

OM de är så att jag nu skulle gå ner lite i vikt (vilket ja vill) så kommer ja låna denna jacka! behöver ju inte stänga den, hehe



Kram Big S

2008-08-29 @ 20:22:45
Postat av: Anonym

DEt är klart du får låna jackan, säg bara till så;)

kram Little C

2008-08-30 @ 10:32:00
Postat av: Anonym

Vart tog du vägen????



Big S

2008-09-04 @ 21:18:32
Postat av: Anonym

Här va de lika roligt, händer de inge kul=)

2008-09-07 @ 20:48:58
Postat av: Anonym

kom igen skriv lite mer blogg :D

2008-09-10 @ 20:45:44
Postat av: Anonym

SNYGG!!!din stil/gam mostere

2008-09-27 @ 17:22:05
URL: http://dagboken1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0