Tjing på er!

Skolan har börjat nu igen. Men den började bra, redan igår så åkte jag till skolan vid halv ett, jah åkte med sweetie Martina. Men på skolan så träffade jag klassen och mentorerna. Efter att vara på skolan en timme ungefär var de bara att åka hem igen. De vi fick göra var att vi fick schema och jag kan säga att jag aldrig har haft bättre schema. Jah har massa hål timmar vilket är skönt och jobbigt att vänta på nästa lektion men förutom det så har jag en lektion på torsdagar som börjar vid två och slutar tre också slutar jag vid halv elva på fredagar hur skööönt som helst. Fast kanske kommer de bli en ändring beror på om jag ska ha kvar Eng C eller om jag ska byta, jag hatar ju igentligen engelska men förstår inte varför jag tog, tror de har att göra med att jag kommer få extra poäng i meriten eller var det nu var.      Så idag har jag varit med våran klass på norraberget, vi gick runt och tittade lite sedan blev det lunch och innan de var de någon tjej som pratade lite om platsen osv. Efter den goda lunchen fick vi sluta så de var ju härligt, gick på stan lite med Micken och Berg för att hitta min vinter jacka som jag vill ha. Fast den var ju så klart slut i storleken till och med i birsta. Så jag skulle återkomma på torsdag för då skulle dom få in nya. Men jag köpte faktiskt ett par strumpor som jag ska till vintern då jag fryser om små fossingarna,hehe. Sedan blev de hem färd ´så har jag nyss ätit ska ringa Martiini snart så får vi se om vi kanske ska hitta på något.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Big S

Hur går de med teorin?? Du pluggar väl, nu måste vi ut i staden nåt framöver här!



Kram Big S

2008-08-26 @ 22:53:43
Postat av: C

Det går sådär ska göra den nu på datorn ska sitta varje dag efter skolan..eller nästan varje dag. Japp vi får ta en dag då vi är ute och glider i bilen.

Kram little s

2008-08-27 @ 15:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0