GoMorgon på er!

Idag så lär de hända en del grejer ska ni se, för de första ska jag hjälpa Big s med att vika tvätt sedan ut o köra lite, sedan ska jag ringa Martina så ska vi diskutera om hur vi ska göra om vi ska resa eller ej. Man blir ju bra sugen när mamma o pappa ringer o säger att de är ungefär 36 grader i grekland o solen steker, och att jag skulle ha följt med ist för att stanna här  hemma i pissvädret. Så martina o jag ska ringa o höra med detur om dom har nån bra resa till turkiet nu till helgen. Det skulle var hur skönt som helst att få en extra veckas lov dessutom.
 Så blir det till att städa och tvätta lite hemma eftersom att mamma o pappa kommer hem imorgon.

Igår så färgade Martina håret på mig och klippte mig o det blev bra, det ända är att jag ser lite blek ut, så jag får ta och sola lite så jag inte går runt som ett lik.




Hare bra läsers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för hjälpen med tvätten=P

Kram Big S

2008-08-21 @ 15:37:12
Postat av: missm(ö)rtel

hur går det med turk nacken ? ;) haha

och du en sak till fan om du skulle få för dig att dra med fredde och micke på min match då är du ute på krigsstigen. PEACE<3

2008-08-21 @ 16:53:56
URL: http://martinasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0