Fredag..

Tjoho, nu så äre äntligen fredag, det innebär att den första skolveckan är över, Skönt. Den här veckan har väl gått bra, fast jag kan säga är redan skol less, vi har redan fått läxor. Idag så händer de ett o annat må jag säga, ska med Martina alldeles strax till ikea en sväng o kolla lite, få se om man hittar något eller om man blir snål. Sedan så ikväll så ska jag säkert ut och partaja lite. Kanske drar man på club lyset eller vad de heter, de är ju premiär.

Bjuder på denna bild.




Jag o Lina,på grönan när vi var i stockholm med nästan hela släkten, kul som bara den.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va snyggt ;-))



Kram Big S

2008-08-29 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0